top

Service en hulp

Mijn bestelling

  • Wat is de status van mijn bestelling?
    Gelieve in te loggen op uw klantenaccount, indien u als gast besteld heeft is dit helaas niet mogelijk. In elk geval zal u per e-mail een orderbevestiging en een bevestiging van verzending worden toegezonden.
  • Kan ik alleen online bestellen of zijn er ook andere opties?
    Bestellingen moeten online worden geplaatst. Indien u moeilijkheden ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u ons de nodige informatie per e-mail toezenden. Gelieve te noteren dat wij enkel betaling via overschrijving kunnen aanvaarden.
  • Kan ik mijn bestelling zelf annuleren?
    Helaas is dit om technische redenen niet mogelijk. Neem schriftelijk of telefonisch contact op met onze klantendienst.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    Het is helaas niet mogelijk om het artikel of de betalingswijze te wijzigen. In dit geval kunnen wij de bestelling annuleren en bestelt u het gewenste artikel opnieuw met de gewenste betaalwijze. Als u bepaalde informatie bent vergeten, zoals het telefoonnummer of aanvullende adresgegevens, kunnen wij deze corrigeren.
  • Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen als ik een artikel retourneer?
    Terugbetalingen worden verricht via dezelfde betaalwijze die u bij het plaatsen van uw bestelling hebt gekozen.

Heb je het juiste antwoord niet gevonden? Schrijf ons!

Schrijf ons een bericht
terug
Ajax-Loader Image